Online Diary .: ~AKU DAH ASA NK GIVE UP ~

Ahad, 17 Julai 2011

~AKU DAH ASA NK GIVE UP ~

TEPAT PKOL 10.46 p.m.
17.7.2011

aku dah asa nk give up  . . . mmng aku da pening pkirkn
bnda nie . . . apa pon aku buadd . . . semua mcm tak jdi . . .
coz asyik ingtkn DYA . . .
tp . . DYA . . .ingatkn aku ka ?
ermm tah la. . .
aku pon tk thu pa salah aku , , . 
kot2 aku ada salah aku mntk maaf awal2 kat DYA . . 
klau DYA tak nk kt aku pon g tau ja la .. 
JUJUR . . 
aku tak pa  . . aku bole trima  . . 
asalkn DYA happy ng pilihn DYA  . .
aku redhaa . . 
tuhh pon da ckup untuk aku , . .
tp sumpah aku syg kn DYA sesangat  . . 
hermmm. . .
perasaan syg aku kat DYA berbalas ka ?
entahh la . . 
tuhh hak DYA . . .untuk tntukn DYA syg aku ka ta 
 skrg nie apa yg ptut aku buadd pon aku 
tak tau . .  biarkn atau mntk diri . . 
untuk lupakn dya . . .
aku harap sngt ada jln pnyelesaian
klau lama2 mcm nie  . . 
dua2 pihak akn kecik haty . . 
aku tak nk klau hal nie mnggngu dya. . .
sbb thun nie dya SPM . . .
aku nk dya fokus untk masa dpn dya . . .
aku tkut d sbbkn bnda nie. . .
aku plk dok wt keras haty . .. 
akn memeningkn dan mngilakn kpala dya lak . . 
aku buadd mcm nie pon sbb . . 
aku nk DYA pkirkn . . .
apa yg terbaik untuk DYA  . . 


LAGU NIE KHAS UNTUKK DYA . . 
LOV YOU .'))


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

Tiada ulasan:

http://i1227.photobucket.com/albums/ee434/Faqihah_Husni/bgchocolate2.jpg



 
Copyright © . All Right Reserved by FarahDiyana mr. AF