Online Diary .: tak tau kenapa ? ? !

Selasa, 26 Julai 2011

tak tau kenapa ? ? !

26.07.2011
11.03 p.m. (selasa)

weyy . . aku hri nie nangis terokk kot . . 
ta pernah aku nangis setruk nie . . 
hidung aku ta berhnti2 kluar ******
stndrd owg nangis la . . 

lepas dya buad bg aku jeles  . .
etu kira aku bole than la . .

pas tuhh tdi aku nmpk ****(kwn lma aku)
tkar status dya plak ,  .
ke IN  A RELATIONSHIP
tuhan sja yg thu hancur nya hati aku  . .
tak de makna hancur nya hati aku !
semua dah berlalu , . 
dya pon dah ade owg yg dya syg . . 
ape aku bole buad  .. 
terima saja  . . 
ini nasib aku . . 

aku harap sangat aku bole lpakn semua bnda nie . .
bab aku ta bapa snggup nk pkir2  . . 
bnnda nie lagi . . 
aku uma harap diorang bahagia  . .
dunia akhirat . .

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

Tiada ulasan:

http://i1227.photobucket.com/albums/ee434/Faqihah_Husni/bgchocolate2.jpg



 
Copyright © . All Right Reserved by FarahDiyana mr. AF