Online Diary .: Harimau Muda membaham Garuda .

Isnin, 21 November 2011

Harimau Muda membaham Garuda .

ASSALAMULAIKUM , ok senyum-senyum sikt . kali niey aku update cita pasal kemenangan MALAYSIA dalam perlawanan bola tadi tue , YA ALLAH hanya tuhan je yang tahu bertapa happy nye aku bila tengok gol penalti yang terakhir tue , nak menjerit sekuat hati pon ada , tapi cover je mak aku tengah tidoo kang aku lak dapat sebijik gol . haha . 


serius cakap pemain indonesia main macam celaka , tak habis2 nak hentak badrul sorang je aku tengok . Nak naik hantu gak aku msa tue , nasib time aku tengah panas tue ade MUSLIM AHMAD senyum kat aku . ( perasan kejap ) cair lha ape lagy , penangan muslim katakan . Cayelha . tapi muslim tak bape menyerlah sangat lha ary niey . hurm tak pe2 asalkan malaysia dah bawak balik pingat mas . 
               ( hemsem tak balak kite )


tadi mase lagu NEGARAKU berkumandang , aku cube tangok kat tv tue mane lha penyokong2 indonesia yang buat ramai sebelum tue . ehh2 dah tak ade maybe diorang takod terbakar kot bila dengar lagu kita kumandang kat tempat diorang . HAHA . itulah pembalasan . tuhan bayar cash je sekrang . bila korang layan malaysia macam anak tiri tengok lha ape dah jadi anak tiri lawan korang , korang yang kalah , itulah kekuatan anak tiri korang niey , kami balas dengan cara yang akan menyedihkan korang . haha padan lha ngan muke .


so MALAYSIA TAHNIAH PADA KORANG , especially my  heroo KHAIRUL FAHMI CHE MAT ( APEK ) :) pandai u jaga palang tue ye !








       your sincerly :)


























Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

Tiada ulasan:

http://i1227.photobucket.com/albums/ee434/Faqihah_Husni/bgchocolate2.jpg



 
Copyright © . All Right Reserved by FarahDiyana mr. AF