Online Diary .: Raya + Cita kita

Sabtu, 5 November 2011

Raya + Cita kita

Dear blogger ,


     Nie dah masuk kali ke 3 aku update , tadi aku dah update pnjang lebar , tiba2 OFF cam tue je lappy aku yang gile satu nie , tension kot . 
Ari nie kita dah bole menyambut hari raya aidiladha dah , so ape lagy seronok lha , mak cik aku balik sini . Ramai kot umah aku , belum tunggu esok lagy . 


*teringin nak pegi mekah :'(


berasempena dengan raya nie , genap sudah 7 bulan aku menjanda , haha macam2 dugaan yang datang melanda , nak senaraikan tue sampai esok pon tak beraya lha aku nie . 7 BULAN satu masa yang agak panjang , tapi aku dapat juga menjalani kehidupan ini , aku redha ja , ramai owang cakap kuatkan semangat , jangan pikirkan dah benda yang lepas , buat macam kita tak pernah kenal dorang yang kaki penipu tue . So sampai sekarang aku kuat hadapi semua nie ,
tapi perasaan sedey tue selalu datang , aku tak tahu lha cam mana nak buang perasaan tue .


*sedey bila teringatkan kenangan yang dulu

Dan sekarang bila aku dah terjumpa someone di fb muke ala2 ex aku tue , aku jadi teringat kat dya , tapi sumpah aku dah buang dah perasaan teringat aku tue , entah kenape makin hari aku rapat dengan dya aku dapat rasa sesuatu , aku harap dya tak perasan lha , aku tak nak lha tepuk sebelah tangan , sebab aku tahu tepuk sebelah tangan tak kan bunyi kan ? Hurm . ape-ape pon aku redha , aku tak nak dah terburu2 untuk menyukai dya , takod aku lak yang kecewa lagy , :) s m i l e 

*tepuk lha tangan sowng2 ye diyana 


lepas nie aku berharap sangat nasib menyebelahi aku , hehe , tak malu nak mintak2 lak , kalau nak usaha lha ye diyana :)

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

Tiada ulasan:

http://i1227.photobucket.com/albums/ee434/Faqihah_Husni/bgchocolate2.jpg



 
Copyright © . All Right Reserved by FarahDiyana mr. AF