Online Diary .: Untuk kebaikan kita semua :)

Ahad, 4 Disember 2011

Untuk kebaikan kita semua :)

assalamulaikum .


korang sehad ke ? swonok dapat cuti panjang cam sekarang niey ? swonok punye lha , tapi bagy yg masih sek lagy lha . yang dah tak sek tue . mase niey lha kene cari duet lebih . ye lha nak masuk tahun baru , mesty nak benda yang baru gak . macam aku gak , nak peralatan sek yang baru . haha . sian mak ayah aku . hehe . tak pe   setahun sekali katakan . 


Nak update pasal ape ek rinie ? tak bape nak ada idea , tapi jari niey gatal je nak tekan keybord . terpaksa lha aku merepek lagy tengah2 pagi buta cm niey . tak pe . baru best . yes dapat idea niey , tapi kang aku cite kate aku ' mengutuk orang ' tapi aku tak bermaksud macam tue .


so cam ginie cita dye  . . . .


lelaki diciptakan untuk pmpuan , dan pmpuan diciptakan untuk laki , tapi zaman sekarang niey dah bertukar .laki ng laki , pmpuan ng pmpuan berhubungan .  tak semua lelaki macam niey , dan tak semua pmpuan jugak macam niey . hanya segelintir saja . memang tak dinafikan diseliling kita jugak terdapat manusia yg sebegitu , tapi kita jangan sesekali sisihkan mereka , lebih baek kita bantu mereka . takod kang klau kita tolong , hanyut lebih jauh nanty . kita jugak yg akan time bala nya . 


zaman sekarng niey pulak pelik , dorang tak de asa ape mcm asa malu ke , bagy dorang mugkin satu kebanggaan . maybe ? suke sangat tunjuk kat owang prangai kita . tak payah lha . itu hanya memalukan diri sendiri saja . aku just nak kongsi kan , tak bermaksud nak jatuh ka sesiapa yang terasa . macam owang tua2 cakap 
"SAPA MAKAN CILI DYE YANG ASA PEDASS "
ini just dari hati aku je ,


korang tak perfect , yes aku pon tak perfect sebab yang perfect ialah ALLAH s.w.t sahaja :)


p/s= harap maaf kepada sape2 yang terasa :)






Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

Tiada ulasan:

http://i1227.photobucket.com/albums/ee434/Faqihah_Husni/bgchocolate2.jpg



 
Copyright © . All Right Reserved by FarahDiyana mr. AF