Online Diary .: Good Luck (PLKN)

Khamis, 29 Disember 2011

Good Luck (PLKN)


assalamulaikum , hye , korang sehad . ary niey ade story ckit nak sharing2 ngan semua , kalau nak tahu habiskan masa korang disini ye . Haha . lau xnak tahu pon xkesah . coz blog niey pon just untuk aku layan time bosan2 je an . 

Semalam , aku tido kol 3.45 a.m. mungkin , tak pasty sangat . Haha mak aku tau mampus gak aku , asal aku tido lmbt , hehe . smalam ada owang yg aku g kacau , saje bosan2 . diisebakan dah tergngu dya , dapat idea lak nak update pasal post yang korang baca sekarang , 


PLKN aku dengar pon dah asa mengigil , chee . haha xda lha . alah kem bina jati diri tue , asanye untuk tahun depan satu hari bulan pon da start da kem tue , masa yang same lak , owng yg aku tgh sakat tue dapat lak g plkn , haha . sian dya . macam2 kerenah eh orang yang dapt , hehe . ade yg suke lha , ade gak yg benci . yang best tue ade yang xpuas aty mcm2 lgy seblum g sana , macam bdak tuttt . Haha . diam2 stg marah lak . 


aku xkesah dapat ke tak , dapat aku xtolak , tak dapat aku hanya bole cakap ALHAMDILILAH .hehe , dapat best ape an , dapat elaun lgy , pengalaman lak . untunglha sape yang dapat (perangat owg2 yg dapat tapi xsuka nak p) . 

Ok kepada abang2 dan kakak2 yang dapat masuk KEM PLKN tue , selamat menjalani hidup di sana selama 3 bulan , nanty bila dah habis jadi lah seorang yang berguna . Especially pada mamat tue , doakan dya dapat makanan yang sedap2 , tak mkan rumput(katanye) ,. Hehe . Ok good luck 


plkn
*sempoi lha tempat niey . HAHAH .kena lgy .

p/s: sempoi lha rambut mohawk tue :)

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

Tiada ulasan:

http://i1227.photobucket.com/albums/ee434/Faqihah_Husni/bgchocolate2.jpg



 
Copyright © . All Right Reserved by FarahDiyana mr. AF