Online Diary .: School Holiday ::

Isnin, 2 Januari 2012

School Holiday ::

ASSALAMULAIKUM :)


hyee , ary niey merupakan ari last aku nak jadi BURUNG HANTU . tahu kenape ? of coz tahu kan , ary niey ari last kita2 yang still bersekolah bercuti for last year an . Serius aku asa macam baru 2,3 minggu je cuti , tak rasa macam sebulan lebihh , fuhh gila cepat masa berlalu . tak sempat nak bernafas lama2 dah start sekolah balik , hurm da lha tahun niey aku SPM kene usaha keras lha , untuk mencapai ape yang aku nak . doakan aku dapat peolehi ape yang aku nk . amin.


So ape korang buad sepanjang cuti tahun lepas , mesty semua rajin2 an , buad keje sek , tolong mak , tolong ayah . kan2 ? Haha , tak macam aku niey , malas , asyik online je . haha . xdelha . aku online smbil buad keje lha . bru adil kan . Serius cakap , keje sek byk lgy aku xsiapkan , pening doe memikirkan masalah tue . cm mana nak dapat stret A . macam mane eh dorang tue belajar smpai boley stret semua A . nak gak tahu . kongsi2 lha eh ilmu tue ngan aku . beselah budak xbape nak pandai.


Cuti tue korang g holiday mane ? aku cuti x g mane2 pon , ye lha mane ade duit nak kuar , abis kuat pon , g mall , g pantai , haha tue lha keje yang berfaedah aku buad , and minggu lepas ayah aku cuti sempat gak g berkelah tepi pantai walaupun pantai yg dekat je , aku bersyukur gak , and last2 cuti baru dapat kuar dari PULAU PINANG , alah aku pegy cemaron je . tapi best gak lha , sejuk je + hujan sekali bertambah2 sejuk lha , mase g sane , then nak turun g breakfast aku trtnggal fon dlm bas then lupe nak bwk , mase habis makan bru ingat nak cari fon , bila da cari dlm poket aku xde , mule lha gelabah then menagis , haha . pastue dorng ckp cube g tgk dlm bas , kot trtnggl ke , g cari ade , nasib lha . malu je g nangis depan owng . haha . cannot pergi je aku niey ,


So sekarang da xboley nak free2 macam tahun lepas da . sedih nye , nak kene belajar betul2 tahun niey , xnak main2 . cam mna lha nak spend time ngan b aku tue , harap2 ade masa lha . dua2 busy katakan , hehe . ok dah xlarat nak type . nak g tido da . bye nite . muahh ckit kat korang yang sudi baca :)


p/s ; teringin nak rantai jade niey .





Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

Tiada ulasan:

http://i1227.photobucket.com/albums/ee434/Faqihah_Husni/bgchocolate2.jpg



 
Copyright © . All Right Reserved by FarahDiyana mr. AF