Online Diary .: !@#$%^&*

Ahad, 22 Januari 2012

!@#$%^&*


Hyeeeee . eberiebadi .
Ape cite semua , happy dapat cuti raya cina niey . Nah amik kau seminggu dorang bagi cuti . Jangan cakap TAK BEST OK ! korang kene cakap BESTNYE DAPAT CUTI . serius cakap bila dapat tahu cuti seminggu , asa seronok gila , macam nak melompat pon ada . HAHA . diyana kau dah 17 belas tahun . tapi perangai macam 7 tahun je an . ape lha nak jadi , still kebudak-budakkan . ehh mane ade aku da matang kowt . ok , jangan percaya cakap pempuan yg update blog niey , suke sangat cakap aku budak-budak , asal dya ingat dya da besar sangat ke  ? Perasann :P

Cuti-cuti gak , cikgu aku yang BAEK SEMUA TUE pon tak terlepas kasi OLE-OLE RAYA CINA kata dorang . Nah b.melayu kau kena siap 8 karangan . Sej , e.asas , agama , prinsip akaun , bi , semua nye ade hw yang nak kena siapkan bila bukak sekolah nanty . Hahaha . Baru ingat nak merdeka sell cuti niey . tengok2 still kene perang lagy , taklaratttt baru bulan satu niey . aku dah nak give-up . eh actually aku tak lha sampai nak give-up , cume nak mengeluh ckit je , aku tak bope nak larat je bila masuk form 5 niey . ye lha nak SPM kataka , kene lha usaha lebih sikit tahun niey , lau tak usaha cam mana nak capai cita-cita aku yang tinggi tue kan . PILOT ! tinggi tue . insyallah aku boleyy . doa2kan untuk aku ye . :) 
*tahu mesty ada org cakap aku perasan je nak jadi pilot kan ? so k . 

lau korang perasan cer dengar lagu dalam blog niey , best tak ? lagu niey lau tak silap tajuk dye tak kusangka tak kuduga kot . tapi niey versi budak-budak , yang best part tue aku sukeeeeeeee gila suara budak yang tengah nyanyi niey . serak-serak basah . Best an lau dapat suara cam budak tue . tapi kita kene bersyukur dengan ape yag kita ada . so aku bersyukur je :)  so aku pon da letih . dan mahu tidoo . byee good nite . 



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

Tiada ulasan:

http://i1227.photobucket.com/albums/ee434/Faqihah_Husni/bgchocolate2.jpg



 
Copyright © . All Right Reserved by FarahDiyana mr. AF