Online Diary .

Selasa, 17 Januari 2012





Haishh . Macam-macam perasaan punya dowk rasa sekarang . Cakap ja perasaan apa , semua nya ada dalam kepala otak aku , Tension betul lha . SPM tau tahun niey . mane boley tension-tension sangat . tak elok untuk PERKEMBANGAN OTAK kita , HAHA . Kadan-kadang asa macam tak dapat rehat je bila balik dari sekolah , cam mana nak rehat HW MACAM BUKIT .  Tahun niey semua cikgu push gila-gila FORM 5 kan ? mau tak nya . trial bulan 7 kowt . nak bagi habis belajar semua bab yang ada . tak gila punya kan . pening saye memikirkan semua niey . saye rasa macam nak hentuk kepala di jalan tar depan umah je . lau aku buad macam tue mesty owang dah anggap aku gila tahap A+ . Takpe tak kesah pon , werk !

mood : aku jeles !
tak guna tol , tiba-tiba aku jeles je lepas-lepas dah jadi single niey , mau tak nya , aku buka FB + TAGGED + SKYPE + APE2 YANG SEANGKATAN DENGAN NYA  semuanya cerita pasal couple ?  wtf lha . jeles kowt . lau buka fb mesty aku syg kau , kau syg aku . mende semua tue , then bertolak ke tagged pulak . post AKUTUNGGUMAKWEAKUMANENIE .RINDULHA .apa mua tue , then online skype . owg update 'dalam kebahgian , dlm kegembiraan ' aduhh sedey je aku baca . nak jugak macam tue . *gegeh sat .
Tak pa lha , semua tue rezeki diorang kan , rezeki aku tak ada lagy buad masa niey dan masa akan datang . aku redha je lepas niey baca2 post-post yang boley membuadkan aku jeles . 
*aku jeles tgk dya tue , da mula suka . da makin jauh . so k . aku doakn dya hapy ng makwe dya tue . :'(

*jeles tak perlu kata apa2 :)      


mood : geram .
Ok ary niey aku geram + sakit hati ngan minah tue , entah lha kenapa ngan dya . aku tak tahu . mungkin gila meroyan kowt . HAHA AMIK KAU . best tak kene kutuk free2 niey ? tgk aku da buad dosa mengutuk owg dah . kau lha punye pasal pmpua . hish . tak suke tau dak . Cite dya cam niey , tadi mase balik dari g ronda2 aku online fb trus , tgk2 ada owg add then bila bukak nma niey yg naek HANIF HAIKAL *amacam bro /sis nak besar lagy ke aku mention nma tue ? ok lha besar tue kan . lau nak besar lgy , selalu2 lha add aku ye . tgk!  aku da bagi malu korang dah , hish , aku tak suke tau tambah2 kan dosa niey , buang masa ja . tapi korang gak yg paksa aku buad cam niey , dulu dah bagi warning tapi korang nak jugak ganggu hidup aku . so ini je lha yg mampu aku buad . so please jgn ganggu aku , aku nak spm tau ark tahu nie . kite tak suke ade banyak-banyak masalah niey , okie , jelas kan .  


mood : hapy 
mood niey aku suka lha , best je . tak payah pikir banyak2 . suke lhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
hurm , walaupun da putus dan single sekarang , tapi dya tetap sama macam dulu gak . haha . seorang yang tegasssss . kadang2 owg ckp tiada perasaan haha , owg cakap . diyana tak cakap pon okie , jgan marah ye masham . Hehe , cume kadang2 je tak hapy . tak pe owg tue busy ngan keja . tak kan nak marah . lau marah pon tak de functionnye , dya bukan milik kita da . HAHA . jahat nya aku , da buad dya sebe salah lak . sory3 .aku cuma boley doakan dya dapat peganti yang lebih baek dari aku . tue je . and aku doakn jugak hbungan dorang nnty kekal smpai bila2 . AMIN :) ( pic dalam blog niey kenangan ng dya , syg nak buang )


mood : tak de mood .
tak de mood ? ye aku tak de mood . nak out da niey . sebab keje sek xsiap lagy lak . nak g pederass buad kje sek pas niey . biasa lha kehidupan SEORANG PELAJAR SEKOLAH walaupun owg tgk aku macam da habis sek . So lau aku de buad salah sory sgt2 . tak de niat nak smua niey , biasa lha bila mcm2 msalah mesty nak share ng owg lain kan . baru asa tenang sikit . ok nak out dulu byeee salam . miss korang + masham kite .

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

Tiada ulasan:

http://i1227.photobucket.com/albums/ee434/Faqihah_Husni/bgchocolate2.jpg



 
Copyright © . All Right Reserved by FarahDiyana mr. AF