Online Diary .: Haha . Tah ape2 /

Selasa, 24 Januari 2012

Haha . Tah ape2 /


Tah ape-ape ary niey aku .
Nak gelak pon ade niey ... HAHAHAHA .
asa macam tak betul .

Tahu tak knape ? 
Ok aku g tahu niey ..
Semalam aku gaduh nak mak aku .
Dushhh , arhhhh. Hiyaaakkk .
Tak cakap start malam tadi sampai kol 
12.30 tengah hari tadi .
Hahaha . dosa aku buad macam tue kan .

Asal aku gaduh ? HAHA
secret recipe lha .
RAHSIA .
ada masalah teknikal sikit semalam .
then ary niey dua2 masam muke 
macam cuke . 
Hewhew .

Then tadi aku jadi anak yang baek lak dah .
tiba-tiba kuar dari bilik .
stop ONLINE FB 
then g masak nasi and masak lauk2 .
Fuhh .
Mesty mak aku nak pengsan tengok .
Chehhh bila dah habis masak tue .
buad baek panggil mak aku makan .
Mak aku pon cakap ok .
Start pada tue kitaorang da berbaek .
peperangan telah diistiharkan 
berakhir .

p/s: perasan tak blog aku da lain ? ape yg lain ? cer korang tengok . Background aku da tukar , header pon da tukar , hurm ape lagy eh ? aha chatbox aku pon da baru . so boley lha korang tolong komen2 ape2 yang patut ok . tinggalkan kesan bila menjejakan kaki di sini . lagy satu . hurmmm tak de ape lha . kenangan lama . tak payah cite lha . :) ok byeee .


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

Tiada ulasan:

http://i1227.photobucket.com/albums/ee434/Faqihah_Husni/bgchocolate2.jpg



 
Copyright © . All Right Reserved by FarahDiyana mr. AF