Online Diary .

Jumaat, 10 Februari 2012



Serius cakap , lama gila tak update blog . Aku tengok blog niey pon dah macam ape . Macam bangang pon ade . Da lame tak update . Macam -macam benda yang aku tak cite kn . Lau tak ape-ape cikit aku cite niey . Baru ary niey ade mase nak update . Biasa lha . cuti minggu . Ok lha dari tak de cuti langsung . So bersyukur lha diyana . Aku busy sebelum niey , biasa lha SPM CANDIDATES !  haha . TAH APE-PE . so far so good . aku semakin rajin nak belajar . cume spoil bile masuk kelas SCEINCE . Redha je lha . tahun niey last kan .. Belajar untuk tidak membenci cikgu lagy dah mulai sekranng . Sooryy PUAN :p . ape lagy eh , hurm budak kelas tahun niey ok . ade cikgu cakap kita orang da banyak berubah . Ok lha tue . dari dorang cakap . same ja macam tahu lepas . Boley malu kan . Satu lagy . Tahun niey memey dapat cikgu yang best2 lha . Insyaallah boley bawak balik A+ untuk ibu bapa . INSYAALLAH :) doa-doakan untuk kami semua . AMIN .
'
AKU DAN DIA :)

Haha . HEHE . tak tahu nak cite ape , macam-macam pahit , manis , masam , masin , ape-ape yang berkenaan dengan itu semua ade . Serius RINDU GILA ! sampai tak boley terucap rindu tue . terlalu-terlalu sangat . tapi hairan gak . semakin hari aku rasa macam semakin renggang ngan dye . entah nape . maybe aku ade buad salah yang aku sendiri tak sedar kan ? Hurm MANUSIA TAK PERNAH LARI DARI BUAD KESILAPAN KAN ?  . i feel so bad . sedey kekadang bila camniey . TAK , AKU XMENYALAH KAN DYE OK :) harap faham . niey lha orang cakap , bila bercinta macam-macam dugaan yang mendatang kan . so aku translate kan benda niey sebagai dugaan untuk aku ngan dye . Okey harap lepas niey aku boley hadapi cabaran dan dugaan yang akan mendatang lagy . kite kene kuat untuk pertahankan cinta kita . Tengok aku da mula jiwang . Adoihh , haha . sekrang niey . macam2 pemikiran aku pikir . aku ngan dye niey betul ke tak ? serius aku nak yg serius ngan dye . buka maen-mean tau . Aku tak penah ade perasaan hanye maen2 kan orang je ., tak ade langsung . pliss paham . esok ? nak kuar pliss . boley lha . maybe last kenn jumpe dye . nnaty tak jumpe da . dye busy , aku pon busy . pliss sangat . kejap pon jadi lha . Doa2kan mak aku bgy kuar esok . AMIN :)

P/S- selagi kita boley bersabar jangan give-up . 

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

Tiada ulasan:

http://i1227.photobucket.com/albums/ee434/Faqihah_Husni/bgchocolate2.jpg



 
Copyright © . All Right Reserved by FarahDiyana mr. AF