Online Diary .

Ahad, 12 Februari 2012


HURM ! kadang-kadang nasib tidak akan menyebelahi kita . dalam satu masa pasti kita akan berasa susah jugak . tipu lha cakap setiap masa nasib akan sebelah kan kita je kan . setiap manusia akan menjalani jugak saat-saat susah itu . pada masa tue . tak ade sesiapa tempat untuk kita mengadu . pasti kita akan mengadu pada yang ESA jugak . same lha macam aku . aku mengaku , kadang-kadang bila aku hapy aku sampai lupekan ALLAH . teruk nye aku kan , hurm . padahal perasaan hapy aku sedey aku semuanye sebab tuhan da tentukan , aku jadi alpa , bila jadi macam niey , baru aku teringat . YA ALLAH . MAAFKAN AKU . 

Semalam , entah lha hati aku rasa tak sedap hati je . aku tak tahu kenape mase tue aku jadi tak tentu arah . kejap aku rasa sakit sangat dada aku . then kepala aku sakit . pening semua ada . bila aku nak turun bawah , jadi lagy . aku asyik nak jatuh tangga je . mak aku da bapa kali cakap hati-hati lau nak turun . tapi nasib aku baek time tue . tak jatuh tangga . lau tak . entah lha ape jadi . masuk kali niey , da bape kali da asyik nak jatuh tangga . hurm . bila jadi macam niey je . semua benda nak terjadi kat aku . malang sungguh ye . aku harap benda niey tak berlarut . susah kowt lau berlarut . asyik nak pitam then nak jatuh tangga . aduh . bahaya tue . penah sekali jatuh betul-betul . nasib kepala tak terhentuk lantai . lau tak . MATI lha kowt .

Aku nak tahu sangat , ape korang akan buad bila korang rindukan orang yang korang sayang , dan orang tue jauh ngan korang . aku tak tahu nak buad ape . susah sangat aku nak dapat lepas rindu kat dye . semalam pon . lepas fighiting terus aku cari baju dye . da dekat kol 1 pagy . beranie kan diri dalam gelap cari baju dye . aku rindu sangat ngan dye . cari punye cari dapat jgak . YA ALLAH . aku rasa aman sangat bila aku dapat peluk baju dye . bau baju tue . aku tak akan lupe . aku rindu sangat-sangat ngan dye , hurm , kenape lha semua nye mesty terjadi eh ? tak boley ke tak terjadi . aku tak sanggup sangat . semua nye agak payah nak telan . senyum , tawa dye . susah sangat aku nak tengok lagy , sikap tegas dye , aduh , rindu sangat . dye banyak ajar agar tak mengada-gada . satu kelebihan da untuk aku , agar tak berperangai macam tue . hurm , ntah lha . tak tahu nak cakap ape lagy . hanye mampu berserah . moga rezeki akan tiba lagy . Tapi satu , aku tak kan give-up . PERLU INGAT :/( 

*mampu lepas rindu pada baju niey je .Lurve PB :/(

p/s: minx maaf . tak akan sesekali akan lupekan dye .sory . :/(



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

Tiada ulasan:

http://i1227.photobucket.com/albums/ee434/Faqihah_Husni/bgchocolate2.jpg



 
Copyright © . All Right Reserved by FarahDiyana mr. AF