Online Diary .: Jangan buat terok please :(

Ahad, 26 Februari 2012

Jangan buat terok please :(


Orang cakap barang yang lepas jangan dikenang , tapi aku barang yang lepas lha yang akan aku kenang sampai bila-bila , entahlha kekadang aku pon tak paham ngan hidup aku sendiri . kejap aku dah tekad nak terima je semua nye ng REDHA  , tapi tak sampai esok . aku still pikirkan dye lagy . SUMPAH aku tak boley lupekan yang aku ngan dye pernah B E R C O U P L E  . hurm susah sayang nak terima semua niey dengan tiba-tiba . dulu ok je lepas putus tak de lha sampai tak ley lepas cam kali niey , maybe dulu aku xade perasaan sayang untk sayang someone macam aku sayang kan dye . kan ? sabar je lha yang aku mampu . walaupun aku sayang dye cam mane sekali pon , dye tak akan kembali pada aku lagy . aku kene jugak terima kan . tapi . hurmm . aku tak boley . aku TERLALU . sayang dye . susah betul bila ada perasaan macam niey .

Kadang-kadang aku terpikir kenape aku putus ngan dye , salah aku ke ? aku tak tahu . tapi kalau salah aku , aku mintak maaf sangat . manusia mane tak pernah melakukan kesilapan , aku pon manusia biasa . aku tak perfect n semua orang tak perfect kan . aku malu ngan dye , sebab aku tak boley nak lepas dye , hari-hari hp dye mesty masuk meseg aku atau miscall dari aku , aku tahu dye akan ingnore je , tapi aku still degil . aku nak jugak buat . aku tahu nampak sangat aku niey macam GEGEH kan  ? terpulang lha korang nak kata ape . mulut korang aku tak boley tutup . tapi kalau korang ade di tempat aku , korang akan faham situation yang aku alami sekrang . same lha macam anak tak boley pisah ngan ibu bapa , macam tue la situasi yang aku alami . sebabka terlalu sayang kan dye , aku jadi macam niey . SUMPAH aku malu ngan diri aku , tapi pada masa yang same aku control diri aku jugak . Macm sekrang aku da kurang da macam dulu , aku nak cuba gak , tak ganggu dye . tapi AKU PERLUKAN DYE . aku mitak maaf sangat . 

Sesetengah orang mesty cakap aku BUAT TEROK KAN ? same lha macam someone tue cakap , aku suke buat terok . tapi bukan masalah aku buat terok , aku susah nak terima semua niey . aku tahu aku ngan dye pon baru je kenal tak sampai 3 bulan pon , tapi perasaan aku kat dye lebih dari aku kenal dye . 3 kali aku jumpa dye untuk 2 bulan yang lepas , second time aku jumpe dye , aku banyak sakitkan hati dye . aku tahu . dan aku mintak maaf . aku cakap semua tue sebab aku nak tahu dye dapat ke terima aku . tak maksud aku nak kutuk dye . kali terakhir aku jumpe dye 6/february/2012 baru 3 minggu yang lepas kan , sumpah aku rindu time tue . nak muntah ka dengar *abg PB ye takpe . tapi aku jujur aku rindu sangat time tue . banyak pergorbanan dye . dari Perak datang penang sorang-sorang then tunggu aku yang ambil masa lame untuk pegy , dah tue habiskan duit lagy untuk aku . hantar lak aku balik , then patah balik untuk balik Perak balik . YA ALLAH , macam keje bodoh je kan , ulang alik dan habiskan duit . tue lha sebab aku sayang dye , sanggup jauh-jauh datang untuk aku , TERIMA KASIH BANYAK2 atas peegorbanan dye tue . Teng jugak untuk rantai dye kasi tue , owg janji owg tak kan tanggalkan , erm owg da dapat cari da batu jed tue , then da tukar ltak kat rntai pon , baju dye ingat nak buad frame , tapi nanty xley peluk lak baju tue , so tak jadi . :) , buku-buku rujukan ngan kertas2 soalan/jawapan add math tue owg gune gak buad rujukan , mak cakap untung lha ade marka yang boleh tolong dari segi pelajaran jugak , :) , ye owg tahu status owg , bukan dye punye lagy . takpe owg akan ingat . Jam tue jaga elok2 k , owg xnak balik jam tue , harap dye jaga . sebab dye cakap tue lha kenangan kita kan ? hurm . baju owg simpan tau , jangan bagy owg lain tengok . malu saiz XL . eh tak gemuk , kurus je . dorang salah label saiz kot . 



And now , jom kuar dating lagy , HEHE . as a friend right ? ok . takpe . asalkan dapat jumpe lepas gak rindu 3 minggu niey kan ,  owg cakap tak ade jodoh kan nak berkasih . hurm . sedey je dengar . sory tak ley dengar ayat tue . rindu RXZ awak lha . Nnty ade duit g buat body warne merah hitam tau . cantik kowt .  rindu sesangat nak g main coner lagy . tapi boley ke main coner lagy ? PERSOALAN . ? hurm . jawab plis :)



# bro rim dye cantik lha . buat macam niey , HEHE . 



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

Tiada ulasan:

http://i1227.photobucket.com/albums/ee434/Faqihah_Husni/bgchocolate2.jpg



 
Copyright © . All Right Reserved by FarahDiyana mr. AF