Online Diary .: T E R P A K S A

Jumaat, 2 Mac 2012

T E R P A K S A


Aku malu lha , aku ase macam aku niey terlalu murah nak dapatkan cinta laki tue balik , YA ALLAH . sumpah malu gile , aku ase malu lepas aku tengok status di TAGGED dan profile owg tue di FACEBOOK . Nak sorok muke kat mane pon tak tahu . malu sangat-sangat dengan diri sendiri . kenape lha aku still tak ley lupekan dye eh , of coz aku still sy* kan dye kan . ah mengaku , malukan diri sendiri lagy . :( susah betul bile ade perasaan SAYANG , CINTA , JELOUS , RINDU semua-semua niey . sampai kadang-kadang tak boley terkawal perasaan macam niey . tapi insyaallah aku akan cube sebab aku tak nak jadi PEROSAK hubungan orang . INSYAALLAH AKU CUBE :) 

Tadi petang , aku nak ajak dye g BATU FERINGGI  esok, aku nak ajak pon sebab aku ingatkan dye nak g lha kowt . tapi malu nye tak dilayan langsung , Fuhh . macam nak terjun banggunan je ase malunye . tapi takpe ley kawal lagy . then bila tadi aku ONLINE , tapi sepatutnye aku online petang , takde LINE punye pasal , biasa lha gune line CURI memey cam niey , so tadi aku online pukol 9.15 p.m. cam tue , terus login FB & TAGGED bila tengok je , terus mood hilang , hurm . aku salah lha . aku tak ley da nak contact2 dye lagy . tue hanye membuat malu diri sendiri je . aku da cube lha . tapi kekadang aku tak boley .ok aku cube gak . bende cam niey kene cuba sampai boley lau tak .diri sendiri jugak yg merana . kan3 ? Hhee . bagi pendapat aku lha .
 
* comey lha perempuan tue , harap dye ley jaga and boley bagi ape yang awak mahukan , dan boley HAPPYKAN yang tak boley saye bagi dulu . terima kasih banyak2 atas semua pergorbanan awak dulu . satu lagy , aku rindu hang . :) B .



a K u   M a L u  :(    a K u  T a K  n A k  A d E  P e R a N g A i  M a C a M  n I e  D a H . . 
      
         A K U M I N T A K M A A F / M A A F K A N A K U .

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

Tiada ulasan:

http://i1227.photobucket.com/albums/ee434/Faqihah_Husni/bgchocolate2.jpg



 
Copyright © . All Right Reserved by FarahDiyana mr. AF