Online Diary .: New Life ,

Sabtu, 17 Mac 2012

New Life ,


Ape maksud dengan new life ? maksud aku , aku nak cuba buka buku baru . nak mulakan kehidupan yang baru . yang lama-lama tue banyak menyakitkan . aku tak sanggup . ini pon aku tak tahu lha , boley ke tak aku nak mulakan . korang doakan aku ok . doa korang yang aku harap . kalau aku sendiri nak berdiri sorang-sorang aku tak boley . aku perlukan sokongan korang gak . aku banyak-banyak terima kasih pada kawan-kawan aku . dorang banyak bagi nasihat kat aku . sorang kawan aku niey , ARY LALA aku tabik lha kat dye . boley cam si KEJAM aku tue .bukan nye penah tengok depan2 . nmpk moto dye then dye tgh sembng ng kwan dye . aku tnye kwan dye tue cam mna , dye ckp bdan besar2 . haha . betul lha tue .  entah lha mata ape minah tue . dye cakap aku ingat kan NABIL tapi ex hang . spoil betul . Jahat punya kawan . ape2 pon tengs lha . yang lain tue macam tahu2 je aku tengan berdukacita , so dorang lha yang boley bagi aku senyum balik . tak de dorang . entah lha . maybe mak aku hantar g TANJUNG RAMBUTAN asenye . btw pic yg atas moto tue muke cm nabil . serius . 

Seriously aku sedey .tahun niey lha aku nak spm . tahun niey jugak lha . aku nak tanggung rindu pada 2 orang lelaki yang aku sayang . Hurm . sape lha dorang tue kan ? Ok aku g tahu sebab maybe niey cite life aku yang dulu untuk kali terakhir . tapii aku xjanji niey kali terakhir , ok . First men is Abdul Rahim , then the second is Nazirul Hakim .Sape tue dorang dlm hidup aku , yang first tue , of coz my beloved hubby . ops ex hubby . then yang second tue abg angkat aku . ops slah lgy ex abg . . dua2 orang niey ,, pelik-pelik . sebab dorang ada keistemewaan yang tersendiri . susah nak dapat balik macam dorang . yang sorang tue kejam . dan sorang lagy tue tiada perasaan . HAHA . tapi dorang lha yang happy kan hidup aku walaupun sekejap . tak dak dorang aku da rasa janggal . tak syok je ase . hurm . mungkin dorang ada sebab yang tersendiri kan kenape stop ngan aku . Hurm . sedey  , tipu sangat lha lau aku cakap xsdey . tapi aku kuat . aku terima semua niey . sebab aku tahu TUHAN xkan bagi cubaan lau umatnye tak mampu nak hadapi . alhamdullilah . aku da bley terima cikit2 . 

ex hubby tue , banyak kenangan ngan dye , ayat dye ' satg apa2 mesty mengadu dalam blog , aku xhapy lha kuar ary niey , dye itu lha ini lha ' rindu dye . nak gaduh2 . . haha , rindu gile si kejam .
Nazirul , xpe lha adet paham . orang yg ade makwe memey cam tue . mesty makwe jeles nye kan . so k . 
tak tahu nak cakap apa lgy , semua tue benda yang terindah dalam hidup niey . susah nak lupakan . btw tengs sebab maafkan kesalahan semalam . maybe aku kene belaja dulu . tahun niey lha yg tentukan masa depan aku . aku nak buad yg terbaek . aku bls budi family aku . susah payah untuk aku . so aku harap . satu hari nanty kita tiga orang akan jadi macam dulu2 balik . AMIN . 

Maaf kan lah bila hati xsempurna :'(

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

Tiada ulasan:

http://i1227.photobucket.com/albums/ee434/Faqihah_Husni/bgchocolate2.jpg



 
Copyright © . All Right Reserved by FarahDiyana mr. AF