Online Diary .: You .

Sabtu, 14 April 2012

You .


Hati niey dah mula sukakan seseorang , selepas ditinggalkan seseorang . OMG ayat aku tak berapa boley blah . kan3 ? Okee . tak kesah . Hee . Aku da mula suka dengan dya , tapi aku belum pernah sembang , face to face atau seangkatan dengan nye . Susah kan ? Just kenal dekat FACEBOOK saja . Hish . hati-hati kenapa lha nak kene ada perasaan macam niey ? aku yang susah tahu . Nak kene suke kan someone tue , walaupun dalam diam-diam . Hee . aku suke dye dalam diam . dulu pernah jugak terniat nak tengok dya depan2 . akhirnye da 2 kali da dapat tengok . first dekat ...... situ then second dekat .... sana . HAHA . mane ley g tahu . kang terbongkar habis rahsia aku sorang2 niey . Tapi tak pernah bertegur lha . hanye tengok dya dalam diam . HAHA . Curi-curi ushar / First time jadi pengushar dalam diam . 

Tapi aku memey tak terpikir langung akan rapat dengan dya , sebab dye orang HOT . aku tahu tak akan sesekali kot boley rapat . aku sedar lha . Hee . ye saye tahu saye siapa . bukan calang2 orang boley rapat dengan dye . buad ayat sedey ? eh tak lha . saye buad ayat terok je . HAHA .  tentang dya yang aku suka , BAEK , ALIM KOT . HORMAT ORANG . , TAK CAKAP MERAPU2 . ini dari segi pandangan aku dari status2 dye yang aku selalu baca . sory lha kadang2 aku stalk wall kau bila teringat kan kau . HAHAHA .

# tak macam aku yang update kan ? HAHA . tetapi percayalah . aku yang update . :) Byee .


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

Tiada ulasan:

http://i1227.photobucket.com/albums/ee434/Faqihah_Husni/bgchocolate2.jpg



 
Copyright © . All Right Reserved by FarahDiyana mr. AF