Online Diary .: Out and Out !.

Rabu, 6 Jun 2012

Out and Out !.


Hyee , cuti sekolah ? ape nak cita eh ? xada benda yang menarik sangat terjadi . tapi still nak update gak blog niey . sebab rindu tahap gaban lha kat MR .BLOG sorang niey . baru jea minggu lepas update tapi xpuas kalau sehari xbuka blog . ase macam xcukup benda kita buad hari2 . Haha . macam tue kasih sayang yang aku limpahkan pada MR.BLOG . Xpenah lupa , selalu ingat kan dye sebab blog niey banyak memori *farahdiyana cakap . memori ape ? haha macam2 lha . start dari hidup sampai nak mati pon semua cita ade dalam blog . Hee . aku niey suka sangat cakap pasal mati *bongok punya org .

Nak cita pasal hangout ary niey . mula2 aku rancang nak kuar sorang jea , then pikir-pikir balik mesty rasa bosan plak nanty . so cuba tnya NAZATUL dye cakap on ja *duit tgh bnyk ktanye . ok lha dah ada geng kan . then xkan dua orang jea kan . so tnya ZATY lak . dye pon cakap on ja . haha . dah 3 da . ok lha tue .pikir nak kuar ary apa lak . aku kalau boley nak kuar ary khamis sebab nak tengok wyng cita BOHSIA 2 tapi sebab ade masalah teknikal cikit xley kuar ary khamis . so set ary rabu bersamaan dengan hari ini . eh lupa ada sorang lgy yg ikot si kecil molek sorng niey KAK CHIK dya pon nak ikot gak . haha . beranie mak dya lepas budak2 kuaq p hangout noh  hee :) So ktorng g Bukit Jambul ja . selalu sangat g Qb . lgy pon benda yg mustahak sangat aku nak g bj tue sbb nak repair ng nak cuci RANTAI , qb aku xthu kat mna tmpt nak buad bnda tue . so bila dah smpai benda tue lha yg penting nak buad dulu . fuhh lega . akhirnya ok balik rantai tue . Alhamdulillah :)

Yang xbest nye ary niey , xley tengok cita PIRANHA 3DD SEBAB XCUKUP UMUR ! argh tension gila kot . kalau aku g sorang2 mungkin boley masuk tapi lau ramai2 xkot kan ? tipu lha lau dorng xcaye aku atas 18 . haha . takpe2 xde rezeki nak tengok cita tue ary niey . kita tunda eh . tunggu sampai sape2 yg murah hati nak bawak aku g tengok . 2 cita da nak kena tunda niey , mintak2 lha ada kan . Amin . malan niey ade cita BOHSIA 2 dah kat pnggung , nak g tengokkkkkkkk . tadi g tengok cita MAN SEWEL ja . nasib cita tue best gak . lau tak . haha . aku bakar pnggung tue . Heeeeeee . 

Ya Allah tadi jalan2 ternampak loket SUPERMAN COUPLE SET , cantik kot . tapi malangnye harga dye agak tidak memuaskan , dan masa tue duit saye jug agak tidak memberangsangkan . haha . tp syg kalau beli sebab couple set . aku bukan ade pakwe2 pon . hishhhh . nak beli ke tak niey ? urmm . tunggu lha smpai ade pakwe nnty kita beli eh loket superman yew :) . hee :) *gatal 

*HARAPAN : harap2 dapat tengok cita PIRANHA 3DD & BOHSIA 2 lepas niey .:")

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

Tiada ulasan:

http://i1227.photobucket.com/albums/ee434/Faqihah_Husni/bgchocolate2.jpg



 
Copyright © . All Right Reserved by FarahDiyana mr. AF