Online Diary .: Tak tahu nak letak title apa !

Sabtu, 30 Jun 2012

Tak tahu nak letak title apa !


Hari niiey tah lha rasa lain sangat , lepas-lepas tengok cite MAHARKU UNTUKMU rasa macam2 . nak nages pon ada . cite tue bagy aku menarikk sebab jalan cite dye memang menyentuh jiwa . Kadang2 aku terpikir ade lagy ke LELAKI macam ADI PUTERA(putera) dalam cite tue . entah lha , rasanye macam xda . 

Aku happy bila tengok dorang dengan pasangan dorang , especially kawan2 aku , dan xlupa org yg pernah aku kenal dulu . mungkin skrg dorang da lupa aku kot agaknye kan . so k . aku oke jea . bila kita tengok dorang , tipu  lha kalau cakap kita xde perasaan JELES  , semestinya mesti ada tambah2 perempuan . aku ? ade jugak aku jeles . tapi kene lha ngan gayanye nak jeles . Jeles sebab ape ? hurm mybe aku rasa  kadang2 sbb aku tgk dorang ade org nak ambil tahu sal dorng , then bila aku , aku xde sapa nak care tentang aku . dulu lain sekrg lain . skrg dah xde sapa nak tegur aku , nak naikkan semngat aku belajar untuk SPM niey . 

Sekarang kalau dapat kawan  yang dapat bantu kita dalam SPM kan best . ade gak rase macam dihargai , hee :) . ade keee ? xkot kan . kita nak spm kita kene usaha sendiri lha . mugkin dgn adenye 'orang itu ' kita lagy semangat . 'orang itu ' xmungkin aku dapat .  sebab aku dapat rasa yang 'orang itu ' mungkin xpenah nak kenal ngan aku . hurm aku mampu berdoa saja . lain2 semua aku serah pada Allah S.W.T . ada rezeki aku kenal ngan dye ade lha , kalau xde aku redha . 

*AF :) 

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mahu cursor free !!!
join segmen ini ^_^
http://www.aliaaeman.com/2012/06/segmen-saya-mahu-cursor-free-by-alyaa.html

http://i1227.photobucket.com/albums/ee434/Faqihah_Husni/bgchocolate2.jpg



 
Copyright © . All Right Reserved by FarahDiyana mr. AF