Online Diary .: Pemain bola ATM ♥ .

Jumaat, 6 Julai 2012

Pemain bola ATM ♥ .


Hari Isnin hari tue rasanya macam hari yang terINDAH sekali . HAHA . sebab apa ? sepupu ' kesayangan '
aku Abg Pon bawak gak aku g tengok bola kat USM . Sapa lawan ? hurm ATM vs USM . Ya ALLAH macam tak percaya ja pemain ATM tue orang yang aku minat dari kecik . sape ? ade lha japg kita cita eh . Mungkin dya nak bawak pon sebab aku cabar dye satu , cabar ape ? dye sembang ngan pemain yang aku minat tue . HAHA . satu lagy sebab mungkin dya nak tunaikan hajat aku jumpa dengan pemain bola tue . Hee :) . seronok niey . nak cita pon susah . 

Kira kitaorg dah sampai kat USM pon ATM dah bagy sebijik , argh good lha . Time sampai sempat lagy kawan dye turun mai bagy tiket plak . Save argh duit dya . Kurengg betoi . then memey ramai gak arh kat Grandstand tue . nak cari tempat duduk pon payah . mula2 dok kat atas sekali . tapi tiang besar tue halang . kami g dekat area kiri lak . turun tangga naek tngga . dapat gak tempat . Tah tiba2 tepi tangga tue ada tempat persalinan pemain bola aku nampak dah pemain tue . then sepupu aku tue g masuk dalam pagar tempat tue . habis xkan aku dok sorang jea . aku pon join masuk gak . Bertapa tak percaya nye aku dengan pemain bola tue hanya tiga empat langkah jea jauhnya . HAHAHAHAHAH . happy sat . then duduk depan bilik persalinan . dalam 10 minit cm tue game habis . abg pon dok sembang ng pemain tue , biasa lha 'kawan bola dye dulu'' muntah aku dgr . tapi kenyataan nye betul . huhh . dye cakap kat pemain tu ''p.cikkk mai sat , depa nak tngkp  gmbr ng hang jap '' dye pon datang dok sebelah kat bngku . malu dohhh . :")

Akhirnye dah bertahun aku dok berangan nak jumpa pemain bola ATM & MALAYSIA tue . akhirnye dapat jugak . Alhamdulillah . sape dorang tue .? ok nak cakap niey dorng niey kembar ADIK & ABANG . comfom2 dah tahu kan . AIDIL ZAFUAN & ZAQUAN ADHA . ade cikt gambar snap ng dorang . owh tak lupa jugak aku bersama dengan dua org adek laki aku yg agak sakit hati jaga dorang . HAHA .


 *xberapa jelas cikt . sory . 


* kalau ade game lagy area penang ajak aku lagy tau yew sepupu :") * thank you . 

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

1 ulasan:

Tinta Lana berkata...

Assalammualaikum farah..seronoknya dapat jumpa diorg!! ^_^

http://i1227.photobucket.com/albums/ee434/Faqihah_Husni/bgchocolate2.jpg



 
Copyright © . All Right Reserved by FarahDiyana mr. AF