Online Diary .: Macam-macam aku niey :")

Jumaat, 20 Julai 2012

Macam-macam aku niey :")




Masalah aku yang satu niey , agak pening jugak lha . MALU TAPI MAHU ! susah bila jadi macam gini . Nak tapi malu . Haha . sampai bila2 pon orang cakap xkan dapat . Ape maksud nye ? Haha . malu nak g tahu . tapi nak g tahu jugak , cuma tak beri makna sepenuhnya lha . Maksud dye macam niey , ade lha sorang hamba Allah niey , dia dah lama 'suke' dekat hamba Allah yang sorang lagy niey . Mula dari dye ade fb sampai sekarang . Start dari hamba Allah yang disukainye itu masih ada '' RELATIONSHIP'' with someone FM . macam jahat kan sukekan hak orang ? Kan3 . Jahat betul hamba Allah tue . 

Sekarang , kadang2 hamba Allah tue dye selalu rasa macam hamba Allah yang disukai nye itu paham perasaan dye . Tapi dye tak pasti jugak . sebab dye takod dengan perasaan dye sendiri . Dye selalu berdoa satu hari nanty mereka akan diketemukan . doa itu tak pernah lekang dari sujudnya . Kenapa dye suke hamba Allah yang sorang tue ? sebab dye suke perwatakan hamba ALLAH itu . bagy dye hamba Allah itu baik , pandai , hormat perempuan . ''itulah sifat yang paling aku suke '' . dye berdoa agar Allah bukakan pintu hati orang yang disukai nya itu agar dapat menjadi sebahagian dari hidupnye . 

Dan sekarang , kita hanya boleh berdoa . sebab doa itulah yang akan membantu kita untuk mencapai sesuatu . usaha ? malu kan nak usaha keadaan yang macam situasi atas niey . macam Perigi Cari Timba . Tapi dalam islam tak ada istilah perigi cari timba . Ehhhhh , jap tolong doakan aku boleh jawab semua paper dalam trial SPM nanty yew :) Terima Kasih .

Akhir sekali , aku nak ucapkan SELAMAT BERPUASA KEPADA SEMUA UMAT ISLAM DAN TAK LUPA JUGAK KEPADA AWAK *AF .:")

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

Tiada ulasan:

http://i1227.photobucket.com/albums/ee434/Faqihah_Husni/bgchocolate2.jpg



 
Copyright © . All Right Reserved by FarahDiyana mr. AF