Online Diary .: Dya tak pedulikn aku . tp still ada yg kesahkan aku .

Isnin, 19 September 2011

Dya tak pedulikn aku . tp still ada yg kesahkan aku .


SALAM !

Hari nie aku nak cita psal someone yg 
SYGKAN AKU 
sape ? sape ?
ehh jap lha nak cita nie .
dya ni owg kl tp bljar at kuantan 
umur baru 19 belas . hbis metrik smbong kat POLIMAS
Tapi entah knepe persaan syg aku kt dya nie kuat sngt .
Dya selalu ade msa kt aku wlaupun dya sibok 
dya selalu kata 
" wlaupun sibok mcm mne abg selalu ade msa untk adet tersyg "
haha sweet ta aku ng abg aku nie .
hehe ., gegeh tol
apeape pon aku nk ucapkan terima kasih 
bnyak2 bab dya sudi layan peragai gila2 aku .
apeape problem mesty dya owg pertama aku cari .
klau tak ade dya pusing jgk pala nie .
nasib lha tuhan hntr kan dya untuk aku ,
Aku dah anggp dya dah mcm abg kndung aku lak .


 SI DYA 
Cam mne aku nk mulakan  nie ,
memang aku suke dya syg dya ,
Tapi .......
aku ng dya jodoh tak ade . 
sygkan ,
selalu jdi cm nie orng yg aku syg 
jrang aku dpt ,
Tapi aku still anggp dya 
KWAN  
wlaupun maybe dya dah lupakan aku .
hurm entah lha ,
biarlha org tgH happy 
with orng trsyg ,
aku tak nk kcau .,
Asalkn aku tgk dya happy aku pon tumpang happy skali .
Tapi cm mne lha aku nk buang asa jeles tue .
tiba2 lak dtg nie ,
pening pala . 
telan activefast 10 biji nie pon ok gak kan .
bole tenangkn fikiran .
haha ,, keje gile je semua nie ,
( jgn ikot diyana )

MOOD : terima ksih SA sbb pernh lyn sya dgn baek .
saye tak kan lupakn awak .


So skrg ape yg patut aku buad ialah 
belajar dulu 
berdoa bnyk2
bg ape yg kita rncang dpt diterima oleh ALLAH S.W.T
AMIN ......


Doa diberikan Rahmat & Petunjuk



رَبَّنَا ءَاتِنَا مِنْ لَدُنْكَ رَحْمَةً وَهَيِّئْ لَنَا مِنْ أَمْرِنَا رَشَدًا
Maksudnya : "Wahai Tuhan kami! Kurniakanlah kami rahmat dari sisiMu, dan berilah kemudahan-kemudahan serta pimpinan kepada kami untuk keselamatan ugama kami"
(Al-Kahfi : 10)




Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

Tiada ulasan:

http://i1227.photobucket.com/albums/ee434/Faqihah_Husni/bgchocolate2.jpg



 
Copyright © . All Right Reserved by FarahDiyana mr. AF