Online Diary .: Rindu kau ?

Jumaat, 2 September 2011

Rindu kau ?


ASSALAMUALAIKUM !

Hari nie dah hari ke 5 kita raya .
Tapi btng hidung dya pon aku tak nmpk 
dya tak ONLINE .
Knape dya dah sibuk untk study for SPM dah ke ?
Klau sebab tue . hurm tak pe lha .
Aku cuma doakn dya LULUS SPM .
Nak tolong dya . aku baru form 4 .
Tak sama aliran pulak .
So tak bole tlong .Hanya bole bg semangt untuk blajr
bersungguh2 je . yg aku mampu .
Dya pon dah lma tak contact aku .
Biarlha (kan dya sibuk paham2 lha )
Dya kan dah ade yg punye (kena pham dyana )
Mne bole sesuka hati je dya nk contact kau .
Hahah aku lupe lak . my mistake !
Tapi ape2 pon .
aku hargai sbb dya still anggap aku 
 Farah diyana . My Friends 4ver !!

AKU HARGAI SANGAT !
TERIMA KASIH BANYAK2 .

I STILL LOVE U !



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

Tiada ulasan:

http://i1227.photobucket.com/albums/ee434/Faqihah_Husni/bgchocolate2.jpg



 
Copyright © . All Right Reserved by FarahDiyana mr. AF