Online Diary .: K E N A P E ?

Jumaat, 9 September 2011

K E N A P E ?





Salam .
K E N A P E ?
apa maksud tajuk post aku nie ?
Msti korang tak tahu kan .
Tak pe .
Ape motif aku post kan entry nie .
Sebenarnye aku nak tahu .
sesape yang tak puas aty atau tak suka 
aku datang g tahu lha .
Sekarang nie bnyk sangat masalah .
Yang datang .
Pas satue -satue .
Ingat aku kuatke nk tanggung semua nie .
Tak kot .
Aku nak tahu sangat nie .
K E N A P A . 

CAPITAL SA !
Aku sayang sangat kat dya .
Tapi mungkin aku ng dya tak bole bersama .
Tapi . 
Hurm . biarlha .Kan aku dah janji .
Aku nk tengok dya happy selalu . walaupun bukan dengan aku .
Tapi sebagai kawan aku kena bg dya semangat .
Bukan ptahkan dan peningkan semanagt dya . Dah lha spm tahu nie .
Aku lak yg risau lebihh .
Tak pe lha . yg aku tahu . dya tahu aku sayang dya .
And aku tahu dya sayang aku ,
Walaupun sekadar KAWAN aku terima .
Sebab aku tk nk rosakkan relationship kami d sebabkan hal mcm tue .
Berkawan lebih baek dari bercinta .
Tapi perasaan jeles tue . ade jgak . Hurm . buat ape nk jeles .
Aku kena cool je . ok . hehe :)

HAIKAL !
Sape tue ? Ingore je sape dye .
Yang aku tahu . AKU BENCI SANGAT DENGAN DYE !
Aku asa macam nk bunuh je dya .
Aku benci sangat2 . Dya lha lelaki yang paling kejam .
Bodohhh tak guna punye jantan . shiall . damnn . shitt .
Kau sanggup hncurkn reltionship kita selama 4 thun .
Disebabkan seorang perempuan .Huhh . 
benda dah lepas . FoRgEt !







Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

Tiada ulasan:

http://i1227.photobucket.com/albums/ee434/Faqihah_Husni/bgchocolate2.jpg



 
Copyright © . All Right Reserved by FarahDiyana mr. AF