Online Diary .: Dulu Lain Sekarang Lain.

Jumaat, 31 Ogos 2012

Dulu Lain Sekarang Lain.



Em , dulu lain sekarang lain , dulu dengan orang lain sekarang dengan orang lain , dulu rasa seronok kenal hang sekarang lagy seronok dapat kenal dye . Hang dengan dya banyak beza . Alhamdullilah , tak lama aku merana sebab hang , bersyukur sangat dapat kenal dye . Dulu kita stop sebab hang nak aku fokus SPM , ok aku terima . walaupun susah . mungkin hang xnak spm aku rosak kan . takpe . then bila dah lama kita stop , aku tengok hang dah ada peganti , aku siasat sapa ? tinggal mana ? umur , semua aku cari . bila aku dapat tahu umur sama ngan aku . aku rasa saket sangat . tapi aku cuba sabar sebab hang kata xdak jodoh kita . ayat tue aku xkn lupa . cuma apa yang saket tue sebab hang dengan orang sama form ngan aku . takpe2 . itu dh jodoh hang ng dea kan . Hanya Allah jea yang tahu macam mana perasaan aku mase tue . 

Dulu aku gerak hang pkol 4 sebab hari hang ada paper spm . then masa tue aku teringin nak hang kejutkan aku balik tahun niey , tapi angan2 tak kesampaian , ok . takpe . bialah . Then hang penah janji walaupun kita dh stop nnty tapi hang still akn datang jumpa aku kt penang. em . aku ingat weyh . tak penah lupa .em Tuhan dah tentukan hang bukan dengan aku kn . mungkin hang dengan dea . aku doa yg terbaek je . 

Sekarang aku syukur sangat dengan ada nye dye , muhammad amir farhan b huzaimi . walaupun kita orang baru jea tapi alhamdullilah berkat aku sabar , akhirnya dye dengan aku bersama jugak . since tahun lepas aku suka dya . Syukur sangat2 . :") . apa yang aku harap , hubungan kami berkekal lama . Amin . 

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

Tiada ulasan:

http://i1227.photobucket.com/albums/ee434/Faqihah_Husni/bgchocolate2.jpg



 
Copyright © . All Right Reserved by FarahDiyana mr. AF