Online Diary .: Ramadhan Nak Berakhir .

Rabu, 15 Ogos 2012

Ramadhan Nak Berakhir .



Salam . hyeee . nampak tak happy ? HAHA . lek-lek tak mau hapy sangat , xpasal nak raya sedey lak kan . oke2 , Sebenarnya banyak niey benda nak share kat blog . cerita-cerita bulan ramadhan niey . macam2 benda yang berlaku . salah satu nya selalu pitam di siang hari . haha . kesian . nak naek tangga ja nak jatuh , nampak sangat aku berpuasa . Hehe . tapi hari-hari cam niey susah gak ow . kang xpasal2 silap haribulan jatuh tangga , raya lha kat hospital . mana best . tapi senang ja nak mengatasi masalah tue , mak aku cakap kerap2 lha cuci muka . bagy fresh ckit . ok adek sentiasa ikot . HAHA . buad baek lha nak raya niey baru dapat banyak ckit duit raya . eh layak lagy ka nak dpt ? of coz lha . aku tak keja lagy , lau dah keja lain lha . YAHAHAH . duit raya tunggu aku di pagy raya eh . 

Kedua . tak tepati janji . kesian MIERA dari awal puasa janji ngan dya last2 hari yang nak g tue aku kuar ngan family . Ya Alllah rasa bersalah telah menyelubungi diriku . Sory sangat2 eh kawan . kang hari lain kita set lain . jangan cakap aku macam kawan baek hang tue lak si e** . ok jahat . xnak kutuk orang bulan puasa . 

Ketiga . hahahahah . rasa nya aku dah dapat detect sapa yang penah tanya aku sapa tue MR.AF . dulu dya penah tnya kat SHOUTBOX so aku xtahu sapa dya , then akhirnya dah tahu gak . HAHA . tapi orang yang aku detect niey adalah orang yang bernama MR.AF tue jugak . eleh dah tahu dah lha p.cik awak tue yang tnya . werkk . ! :")

Keempat . tak tepuk sebelah tangan . haha . alhamdullilah .  xtepuk sebelah tangan sebab ada orang tolong tepukkan sebelah lagy . itu pun nak dapat seseorang yg nak tolong tepuk pon makan masa yang lama dan juga berkat kesabaran selama beberapa tahun . yeke ? ye kot .  akhirnye bila dah bersabar , tuhan bagy jugak kita hadiah dari kesabaran  tue . perkataan yag selalu kuar bila teringat saat manis tue sentiasa ucap (الحمد لله) . syukur pada ALLAH . :) 


Kelima , rindu arwah :"( kadang-kadang bila dok saja-saja bukak fon tengok gambar arwah yang terakhir aku ambik . asa sayu sangat hati niey , baru aku dapat rasa bila kehilangan kawan yang macam dia . aku rindu nak gaduh ngan dya macam dulu2 . nak usik dya , perli dya . hurm . kejap jea masa berlalu dah dekat 2 bulan arwah pergy . bila dalam kelas kadang2 aku suka tgk tempat arwah , rasa macam arwah still ngan kami . tapi hanya mimpi jea . apa yang mampu kami satu kelas lakukan hanya sedekah kan AL-FATIHAH setiap hari kepada arwah , semoga Allah tempatkan arwah di tempat2 orang yang beriman . :"( . u are the best my friend .. 

Em , apa pon yang berlaku ada hikmah di sebalik semua tue . good luck for SPM diyana :")  and for my ' LURVE . please jgn merajuk2 . ' i love you . *AF :")


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

Tiada ulasan:

http://i1227.photobucket.com/albums/ee434/Faqihah_Husni/bgchocolate2.jpg



 
Copyright © . All Right Reserved by FarahDiyana mr. AF