Online Diary .: Selamat Hari Raya Aidilfitri .

Ahad, 19 Ogos 2012

Selamat Hari Raya Aidilfitri .


SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN kepada semua yang mengenali aku selama niey . Hari niey dah masuk hari raya ke-2 . Kejap jea kan masa berlalu , baru ja dekat sebulan kita berpuasa then tiba-tiba dah raya . Rasa macam baru beberapa hari ja puasa , padahal dah sebulan . Memang puasa tahun niey ramai orang cakap macam sekejap ja . Rasanya puasa & raya tahun niey banyak bermakna jugak lha , Tahun niey saja macam-macam terjadi . Ada yang kawan-kawan aku xcident , meninggal , sakit , macam-macam lha . Yang xcident tue dye xpenah serik rasanya , hairan gak nyawa dye niey liat sungguh , banyak kali xcident dok ok2 jugak . HAHA . Em yang meninggal disebabkan xcident jugak , mungkin hidup dya takat itu ja . Allah dah tentukan semua nya . Kita tak boley nak persoalkan kenapa . Yang sakit-sakit tue aku doakan semoga cepat sembuh tau . 

Raya tahun niey mak aku pegy beli kain dan upah orang buat , so tak terlintas langsung dok pikir tahun niey baju raya warna apa , mak aku yang pilih , baju bercorak dan kain kosong . first-first tengok tue , aduhai rasa macam tak berkenan di hati , tapi tak kan nak cakap lak , susah-susah pegy cari aku ckap cm tue kecik hati lak . so terima lha seadanya . So pegy lha hantar buad baju , first nak buad baju kurung biasa then dah banyak lak baju kurung biasa , so buad baju kurung pahang . Kejap jugak lha m.cik tue buad . Raya tahun niey pelik sikit , baju kurung xbnyak baju jalan2 lak lebih . HAHA , rezeki selalu baju kurung je lebih . baju raya kita orang tahun niey tema sama . suke gila .  ♥ 

Ok nak cita niey benda yang SPOIL di pagy raya telah terjadi pada aku ialah , pagy raya dah lha bangun lewat , mau tak lewat dekat kol 4 pagy baru tido . so paham2 je lha . selalu jadi burung hantu xdak lha smpai kol 4 habis kuat kol 2 . ok sambong pagy tue baru nak iron baju , argh . xperasan lak volume yang orang sebelum aku guna tu volume paling kuat . So xtest dulu kat kain lapik terus g iron kain tiba2 ....... TERBAKAR LALU TELAH MENJADI LUBANG !! nasib lha kena tue sikit jea then kain kat atas lau kat bawah mau nages kot . pagy2 dah jadi cam tue . then satu lagy masa nak tukar soket tue , lepas iron tarik nak ganti ngan plug yg ada soket bnyk2 tue , xpasan jugak lha soket tue wiyer dah nak tercabut , so dah pasang bila nak on tetiba MELETUP kuar api sikt . Argh . mau tak gila pagy tue . geram , na mengamuk semua ada .
Sabarrrrrr je lha yang mampu .

So hari niey dah hari raya kedua , plan nye nak pegy kubur arwah tok ,arwah  nenek ngan arwah irwan ( kawan ) . insyaAllah . lepas tue rasanye pegy jalan2 rumah saudara mara kot . kita orang yang stay penang semua nya dekat2 jea . ramai2 tapi xtersmpat lha hari first tue nak pegy , so last kali . aku nak mintak maaf kalau ada buad salah pada sapa2 exspecially budak2 kelas 5 JAYA 2012  yang selalu kena tarik rambut , kena tumbok tue . , kawan-kawan di blogger , kawan2 di facebook , tagged , twitter dan semua nye lha . mohon maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki . semoga raya tahun niey bermakna buad kita semua .

To awak yang GEGEH tue , terima kasih banyak-banyak sebab dah buad saye rasa happy tahun niey , tengs sebab ikot tema saya warna hitam , saya hargai sangat2 . hope kita dapat kekal lama . Amin :")


 



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

Tiada ulasan:

http://i1227.photobucket.com/albums/ee434/Faqihah_Husni/bgchocolate2.jpg



 
Copyright © . All Right Reserved by FarahDiyana mr. AF