Online Diary .: happy ! sedey ! sayunk !

Jumaat, 5 Ogos 2011

happy ! sedey ! sayunk !

05/08/2011
jumaat  10.10 p.m.

hari nie mcm-2 bnda yg berlaku ,
bnyak yg aku nak cerita  . .
tp tak lart nak taip bnyk-2 lak . . 
so aku hnya ringks-2 kan jer okie ! 


firstly , aku nak g tahu ,. .
hri nie bufdayy se-2owg yg aku syg  . . 
ermm tak nak ar mention nma dya . .
yang mna tau-2 je . . 
aku swonok sngt coz dpt jdi owg yg pertma 
wish dlm fb n hnset . . 
hnset tuhh mybe la ?
ta bapa pasty sngt . . ''
pas tu , bila ptg kot ta silp  aku . . 
aku on9 fb then trus buka wall dya . . 
tgk dah ramai owg wish . . 
and slh satu nya  . . '
ex dya ! !
erm aku dah mcm nak tumbng dah . . 
tp tak pe lg  . . 
bab ex dya cuma wish saje  . . 
mlm plak , bila aku on9  . .
dya sedng comment 
status owg wish kat dya . . 
mcm-2 la dya comment . . 
tp bila comment kat ex dya .  .
aku tgk mcm dya  . . '
ad haty untuk brsama nh ex dya lagy . . 
hermmm . . 
kli nie mcm jntung plak nak kuar . . 
aku kena sabar je . . 
aku tak de kuasa apa-2 . . 
untk buat si dya syg pda aku . . 
hermm . . 
kadang-2 tgn aku nie . . 
suka sngt post mcm-2 kat wall . . 
aku tak nak la cm tuh . . 
tp bila haty pedih .  .'
mcmc-2 kita buad mnjadi .  
luar dri kawaln kita . . 

p/s: apa-2 pon saya mndoakn yg terbaek untuk si dya . . 


nie cerita tntang si ikn shuterstock sye yg lama mnghilng . . 

aku ng si shuterstock tuh dah lama . . 
TERPISAH JAUH  . . 
hnya tuhan sja yg thu betapa ribdunya aku . . 
ermm tp mmng aku ta bole buat ape  .  .
hnya . . .
SABAR...SABAR...SABAR....

sekrng nie aku heran sngt knpa . . 
setiap kli aku g mna-2 ja . . 
msty aku nmpk dya .  .
dya nmpk aku ka tak ???
entahlah . . 
tak thuu . . 
bila nmpk dya haty aku nie  . . 
mula la jdi  .. '
ta berapa btoi sngt . . 
ye la  . . 
masa aku ng shutertock kwn  .  
nak jmpa pon ssh . . 
ye la dya sibok . . 
tp skrg . . 
aku kuar g mna-2 . . 
senang-2 je aku nmpak dya . . 
hermmm . . '
yg tak thn nya . . 
bila aku nmpak dya naik moto ng awek baru dya . . 
ya allah  . . 
swett nya . . 
ermmm . . 
sedey-2 gak . . 
tp tak pe  . . 
itu dah pilihan dya . . 
biar la dya ng hidop dya . . 
aku ng hidop aku . . 

p/s: aku doakn amir ng si jntung haty nya . .kekel smpai akhir hyt . . 
(walaupun  ade prasaan cemburu )
haha . . 


korang tgk pic nie pon msty korang tau . . 
apa yg aku nakmrepek lak kan ??
haha . . 
nie pasal ex aku . . 
yarrr si HAIKAL tuhh  . .
yg kpel ng aku dry form 1 . . until form 4 . . 
tp tlh rasmi putus pada 2/4/2011 . . 
hemmm . . 
sbb ape  ?
tgk pic ats tu . . 
yeye . . 
di sbbkn owg ke 3 la . . 
mmng nie bkn slh aku atau slh btina tuh . . 
tp salah haikal . . 
coz tak bole ckup ng seorang .. 
ermm biar la . . 
bnda dah lpas . . 
ingat psan mak 
mak say's --> dah-2 tak pyah dok pkiq pasai dya dah . . 
laki mcm tuhh tak pyah
di buat kekasih . . 
dya snngup duakn hng . .
nak terim lgy ka . . 
tk pyh adek ooi . . 

hemm  , dah mak kata cm tuhh .
tak kan aku tak nk dgr plak . . 
so btl yg dktakn mak aku . . 
tak pyah dibuad kekasih  . . 
dgn lki yg prangai cm tuhh . . 

weyy . . suda mau tido lah . . 
pnat aihh . . 
dah la asyik terpkir-2 pasal shak** 
ymtt ! !
trus ta dpt nk tmpukn perhatian pda blog nie . . 

p/s: haikal ! dah-2 la  . . jgn gngu hidop aku lg . . 

by ----> farah diyana


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

Tiada ulasan:

http://i1227.photobucket.com/albums/ee434/Faqihah_Husni/bgchocolate2.jpg



 
Copyright © . All Right Reserved by FarahDiyana mr. AF