Online Diary .: kenape jadi beginie !

Isnin, 15 Ogos 2011

kenape jadi beginie !

hurm . . 
knpe hidup aku slalu jadi cm nie  . . 
sumpah  . . 
aku nak nangis nie . . 
aku p e n i n g !
aku tak tahu nak kate ape dah . . 
YA ALLAH  . .
KUATKAN LAH SEMANGAT AKU !
aku tak bole nak terima dah  . .
benda nie lg . . 
aku takot  . .

aku takot dgn perkataan
(PUTUS)
tue lg . . 
kalau bole aku dah tak nak dgr lg . . 
dah-2 la  . 
dgn yg dulu tue  . 
nie skrg tak kan aku kna 
alami lg
situasi nie lg . . 

dengar nie  . . 
syarul aikim . . 
sekrg syg hnya syg b sorng je . . 
tak ade owg lain . . 
melainkn b ! 

tp klau tak bole dah nk trima atau ape-2
jujur je pnyelesaian nye . .
senang je kan 
okie  . .

harap b pham !

syg b sesangat ! !


hurm ! !

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

Tiada ulasan:

http://i1227.photobucket.com/albums/ee434/Faqihah_Husni/bgchocolate2.jpg



 
Copyright © . All Right Reserved by FarahDiyana mr. AF