Online Diary .: mybe ada hikmah d'sbalik semua nie !

Selasa, 2 Ogos 2011

mybe ada hikmah d'sbalik semua nie !

3.08.2011
rabu 12.03 a.m.

weyy . . sumpah aku sedey kot . . 
aku asa mcm ta smngat 
gila-2 . . 
aku nak cita ka tak ?
entah lah . . 
mata tak brhnti-2  . . 
MENANGIS . . 
pening ! ! !
patut ke tak aku nangis ??
aku cuma nak thu tuh je  . .  . 
tak rasa bodo ke . . 
aku nangsis sebb INI . . . 

aku pening ! !
asal dya buat kputusan mcm nie .  .
time aku dlm dilema  , , 
tp aku tak slhkn dya . . 
aku paham situasi dya . . 
dya perlu capai dlu cita-2 dya . . 
baru dya cari aku atau pon owg lain yg dya syg .. 
tak pe la  . . 
mybe nie nsib aku kan  . . 
mana aku nak thu nak jadi mcm nie . .
erm . . 
apa bole buad . . 
hanya sabar dan terima semua dugaan nie . .

cukup 23 hary aku kapel ng dya . . 
tak smpai sebulan  . . 
hurmmm . .
pecah rekod jugak nie . . 
tak sangka nak jdi cm nie . . 
bab aku cuma terpkir yg aku ng 
dya mmntk-2 dpt berthn lpas raya pon 
dah
allhamdullilah . . 
tp  . . .
tak kesampaiaan  . . 
aku sedeyy betul-2 . . 
aku syg dya ,
tp  . . 
tah la . . 
aku harap suatau hari nanty . . 
dya akn kmbali pada aku . . 
tuh saja harapn aku . . 

satu lagy yg buat aku sedey . . 
5 .08 nie bufdayy dya . . 
aku dah hajat nak wish owg pertama  . .
yg d gelar buah hti dya . . 
untuk thun nie . . 
tp tak . . 
aku hnya bole wish sebgai kawan dya saja . . 
aku kiranya dah nak pesan cupcake untuk 
bufdayy dya . . 
aku dah pilih perisa semua la , . . 
tiba-2 nak jdy mcm nie . . 
hnya allah je yg thu .. 
perasaan aku sekrng .. 

ape yang berlaku msty ada hikmah di sebalikny . . 
cuma kita saja tak tahu . . 
setiap owg tuhan dah tntukan jodoh . . 
yg sesuai untukkita . . 
kita hnya sabar sahaja . . 

apa-2 pon dya kuat semangt .. 
teruskn hidup .  .
jgn give-up . . 
nie semua cubaan  . . 
kita kena kuat . . 
okie . . 

p/s: walaupun dya dah lupakan aku , dya kena tahu yang aku still sayangkan dya dunia akhirat .. 



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

Tiada ulasan:

http://i1227.photobucket.com/albums/ee434/Faqihah_Husni/bgchocolate2.jpg



 
Copyright © . All Right Reserved by FarahDiyana mr. AF