Online Diary .: jangan menharap !

Sabtu, 20 Ogos 2011

jangan menharap !

siapa nie ? entah lha , pandai-pandai lha korang pkir . .  sebelum tue , kena bg salam dulu .  ye lha kita kan owg mlayu . . hehe , ASSALAMUALAIKUM  . . . . korang sehad tak ? hope sesangat sehad lha , ye lha raya kan dah nak dekat , lebih kurang lagy seminggu je .. so , mcm mne ng persiapan , dah cukup semua , baju wrna ape ? ehh bnyk tnya lak sye kan , =,= .. hurm ! sye tahun nie mybe wrna hijau kot , tp tak psty lg lha , mcm mne pon nak cari jgak wrna tue smpai jumpa klau tak jmpa tak nak raya , haha (gegeh) . 
   nie dah tersalah masyk enrty lha , sbnranya sye nak cita tntng mamat tue . . tp tak nk lha mention nma dya , YMTT. .(yang mana tau-tau ) 
 cite dya mcm nie , sebelum tue , PERINGATAN tak paksa korng untuk baca , sbb nie blog PERSONAL .. cherita tentang diri sye dan MEREKA ..
cite dye bermula ,masa aku form 1 ,( msih belum matang lha ) haha , ase mcm bodo-2 lh time tue , tp perasaan nak ade kasih syg tue ade ,hurm , pertemuan yg pertama semasa di pantai , msa tue sye g lepak-2 je , ng kawan-2 , ade lha dlm 8 org , huhu , best gila msatue ,bab semua msih tak ade ape-2 mslh , tp skrg , hurm .. .. sbnarnya , kami nak stukan si dya tue ng kawan sye , bab dy tue pon sporting je , so kita owg nak lha stukan mereka , dye masa tue , tgh mancing ikan , dan seangktan dengan nye , (mndi laut ) .. best lha first time sembng-2 ng dya , asa sronok sngt , pas tue lpas sling tukar menukar no fon , then dah nak mlm , so kitowg mntk diri nak blik , nad , dila , wani , blik tmn mas , ida , ftymh , balik flat hijau , aku dan nazatul blik sg , batu , tp masa tue dya blik flat dya pas tue ambik moto , then follow kami , aku ng nazatul .. dye kate kat aku , nak hantr aku blik , ( haha , malu-2) , ye lha bru je knal , tak kan nk ikot kot , so aku kta lha , tak pe , sbb umah dekat je , dye pon hurm je lha , aku pon teruskn perjlnan , mlm tue lha bemula nya cite cinta kita , (haha , tah pape)  . . dye mcg , tp aku msa tue yg aku ingt nak stukan dya ng kawan aku , bkn ng aku , ye lha dah niat aku mcm tue , hehe , pas tue aku kta kat dya yg kmi stukn kan diorng , pas tue dya kata dya akn cube , aku pon ok ja lha , dah bapa buln aku knal ng dya , tiba lha  msa dya nk nytakan sesuatu , takod gak ( dya kata jgn paksa dya suka kan seseorng yg dya tak suka , sbb dya sukakn owg lain ) aku pon nak pjuk tp entah lha , then dya kata (dya mule suke kat aku msa first time jmpa ) sbb tue dya follow aku , (haha ya lha tue ) . .(perasan dah )  tp dya ngaku lha , semua-2 tue , aku msih memikir , sbb aku nk stukn dya ng kwan aku , tkod diorng kata aku nie prmpas ke ape , tak nk lha gaduh ng kekawan dsebabkn *SEORANG LELAKI * (tue bkn cara aku ) . . tp nk buad mcm mne , suke sme suke mse tue , so kita kapel , hurm dya tak lha bad sngt , ok je , aku suke dya sbb dya selalu ade mse aku sedey , happy , rindu , mcm-2 lha , swonok gila msa tue , mmng kita jrng gaduh , klau gaduh pon msty dye akn baek-2 smula ng aku , walaupun tue slh aku , msuk thun kedua , ade mslh yg mlnda , kita family kita tak bapa nk on , ye lha aku mse tue muda lg , msih bdak2 lha , then kitaowng ter lost contact .. ya allah , ase sedey sesangat , tp aku jahat pda mase tue aku ambi lkesempatn kwn dgn owg lain , tp kejap je , sbb aku still syg kn dya , then msuk thun ke 3 , kita owg secara tiba-2 terjumpa blik , so kmi mmng rindu sme rindu , ambil kputusan berstu blik , haha , thun nie lha yg pling best sbb sbb , family aku ok , thu yg aku ng dya , dya pon pernh dtg umh jmpa ibu , abh , atok , fmily lha , mak kta kwn leklok , aku masa tue (jadi gedik jap , sbb suke , ) haha , mcm-2 lha aku nie ... mmng kita kerap jmpa sbb aku tinggl penang dya tinngal kedah , aku lak dok hostel mse tue , susah lha nk jmpa ,tp kita bg tak susah kn , setiap dua bln dya akn dtg pneng jmpa aku , haha , happy nye , (mse tue ja lha)..
dan thu nie , semua dah berubah , aku selalu tnya dya , dya ade owg lain ke tak , klau dya ade jujr lha , aku tak mrah klau owg jujr , tp jgn TIPU aku je , aku tak suke , dya kta tak ade , tp perasaan aku nie , selalu kat ye , hurm akhir nya , tuhan nak tunjukakn kuasa nye , tibe-2 ade seorng perempuan col aku smbil maki-2 kate aku kacau boy dye , ya allah , aku tak thu menahu , bila aku tnya dya sape boy dye , dye kate ****** , tue lha , aku ase mse tue mcm nk pengsn je , owg yg selama nie aku caya  , owg yg slama nie aku syg , snggup buat mcm tue kat aku , aku tak percaya semua nie akn berlaku ,tp sememngnye dah berlaku , akhir nya perknala yg hampir 4 thun , terputus dengan rasminya pada 2, april . 2011 ... ..
dan sekrng aku redha dgn semua nie , tp effect dya pada aku , amat teruk ,  . .
keimpuln nye KENAPE DYA CARI AKU BALIK , ? ?
AKU TAK NAK , SAKIT SEKALI LAGI . .  
  
    P/S:AKU DH TAK KESAH TENTANG DYA , AKU CUMA KESAHKAN TENTANG ORG YANG AKU KENAL SEKRG , TP ADAKAH DYA KESAH TENTNG PERASAAN AKU ? NO ANSWER !
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

Tiada ulasan:

http://i1227.photobucket.com/albums/ee434/Faqihah_Husni/bgchocolate2.jpg



 
Copyright © . All Right Reserved by FarahDiyana mr. AF