Online Diary .: macam-2 dugaan !

Khamis, 18 Ogos 2011

macam-2 dugaan !


salam , 
hyee , hurm . .
nak cita skit pasal hari nie . .
macam-2 aku tgk . .
dari WALL seseorng ke WALL orang lain . .
macam-2 juga prasaan yg aku rasa  . .
macam
-SEDEY
-ASA MACAM TAK WUJUD
-n MACAM-2 la
yang pling ketara skli perasaan 
perasaan 
GEMBIRA OR SUKE 
mmng tak ada langsung . .
hurm !
dah tak thu lha nak buat mcm mne lg ..
perasaan mcm tue selalu dtg . . 
dlm hidup aku . .
kdng-2 aku cube untk tepis . .
tp . . 
kejap je la . .
pas tue 
aku still pkirkan DIORANG blik . .
huhh , DIYANA ... DIYANA . . 
gile ke ape . .
bende dah lpas  . .
biarkan ia berlalu . .
kau kena kuat kan smagat . .
ingat kau bru tak de boy . .
bkn tak ade family . . 
ala kalu diorng tak syg kau . .
buat ape nak isau ,,.
family kau still sygkn kau . .
pkir POSITIFF yarr ..

hurm da bapa hari nie ..
badan aku asa mcm tak bapa 
sehad je . .
kdng-2 tu batuk la ..
muntah ape kebenda tah ..
skit perut . .pas tue  . .
bdn lak kejap
panas  . . kejap ok .. 
hishh . .
mcm-2 lak jadinye . .
tadi ptg ,. .
tibe-2 jew . .
aku naik tangga kat umah la . .
pas tue aku asa
macam nak jatuh ke blakang . .
tahu ark knpe ?
haha . .
msty tak tahu . .
nie yg nak g thu nie . .
bab . .
effect dari TEKANAN DARAH RENDAH . . 
mksud nye aku nak pengsan la tue . .
haha . .
msti lawak kan klau aku jatuh msa tue . .
aduhh . . nsib la kat umah . .
klau kat sek  .
entah lha mcm mne  . .
btw . . dlm kepeningan tue pon . .
aku redah gak pegy SUNGAI TIRAM . .
naik MOTO with IZATI .. 
haha , . .
nbis ok je perjalanan tue . .
tkod gak kot2 mase aku bwak tue aku pening ke ape . .
tak psal-2 raya kat
HOSPITAL lak . .
ehh . . tak nk-2 . .
aku nak raya kat umah . .

yayayay . .
si dya still sygkn dan teringtkn ex nye lagy . .
so k . . 
(diyana inagt balik ape abg angkt  kau cakap )
her say :
''adik dah tak pyah nak teringat-2 kat depa lg . .
kalau depa betul syg kat adet , satu hari nanty depa akn sedar blik . .
skrg nie adk fokus untk study . . family .. tuhan  .
pasal depa tue . . tak pyh nk pkir sngt . .
adet ingt walau pon depa tak suka tau syg adet 
adet still ada fmily dan ABG untk sygkn adet ok''
haha
 okie la nak tido dah . .
sok exam paper PRINSIP PERAKAUNAN 
harap-2 bole buad . .
doakn ye . .
ok salam . . :)


 p/s; diyana teringin nak kapel yang mcm nie , tp tak thu la bole dpt ka tak , hurm ! !

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

betul la ape yg abg angkat tu cakap. walaupon gee tak taw ape yg berlaku tapi gee percaya 1 > semua kejadian ade hikmahnya. mungkin tuhan nak berikan farah sesuatu yg lebih baik ganti terhadap ape yg farah dah hilang...

btw, kalau de jodoh x ke mane.. hehe..

http://i1227.photobucket.com/albums/ee434/Faqihah_Husni/bgchocolate2.jpg



 
Copyright © . All Right Reserved by FarahDiyana mr. AF