Online Diary .: Happy Birthday :)

Sabtu, 22 Oktober 2011

Happy Birthday :)





HAPPY BIRTHDAYY :)


Kemarin bufdayy abg aku yang sorang tue , ala yang dalam pic buad muke macho lha ktakn . Aku sebagai adet yang BAEK of coz nak jdi orang pertama wish kat dya , so aku wish lha tepat pukol 12.01 a.m. hehe lambat satu minit je , then trus dya coll . HAHA , tak sngka lak dya nak coll ye lha , apeape pon kita klau bufdayy mesty col owang yg tersayang dulu , aku ingtkn dya mesty tgh GAYUT ng makwe dya aka ' AYG ' haha ,

aku suka sangt sakat dya ng panggilan tue , stg dya buad lha malu2 bewak . Pdahal suke saje thn cover tue . Ape2 pon best lha sembng mlm tue ng abg , kirenye ade gak masa untuk aku , ye lha 24 jam sibuk keja , online pon jarng . Hrapkn mcg ng coll je lha . TAK DE HADIAH SEKARNG , tp bulan 11 nie ade lha . okie . Tunggu ye :)

p/s:sayang abg angkt aku nie 

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

Tiada ulasan:

http://i1227.photobucket.com/albums/ee434/Faqihah_Husni/bgchocolate2.jpg



 
Copyright © . All Right Reserved by FarahDiyana mr. AF