Online Diary .: Nak terpeluk si dia . siapa ?

Selasa, 4 Oktober 2011

Nak terpeluk si dia . siapa ?



Assalamualaikum ..


Ha korang dah baca kan ape entry aku hari ini , aku pon tak sanggka yang nak terjadi sebegitu rupa . Cite dya bermula macam nie pagi tue sebaik saja aku bangun tido biasa lha rutin aku hari2 sebelum apeape mesty aku akan cek henset aku kot2 lha ade apeape pesanan yang penting yang orang baru hantar . Tapi pagi tue lak tak ade ape2 , sedey gak lah . bab selalu pagy2 mesty ade ucapan 'good morning'
haha lupakan je semua tue .cite lame nie cite sekarang tak ade kene mengena pon kan . hehe. Sambung cite tadi pas tue bangun2 terus g depan cermin tengok muka baby face aku yang macam apom kering je . hahah. lupekan .then ape lagy aku g mandi lha ..bagi wangi2 sikit ..ok , Kuar bilik air tetibe dengar bunyi lagu westlife-i'll be there banyak kali . aku pon g lha tengok rupa2 nye henset aku bunyi . ade orang col lha , hehe... sape ? ade lha . ok2 lha aku g tahu dya tue ialah Hafiz .. 


hafiz:assalamualaikum
aku:walaikumsalam , ade ape gangu aku pg2 nie ?
hafiz:amboi garangnye , 
farah:biarlha . ade aku kacau kau
hafiz:jgn lha marah kaklong pagy2 nie .
farah: ape2 lha , kau nak ape nie ? huhh
hafiz: tak da pa , cuma nak ajak kuar nak tak ?
farah:p mana

hafiz:p la mana2 pon yang bole p 
farah:ishh tanya leklok nie .
hafiz: hurm p pranginn nak 
farah:bila ? kol bapa?
hafiz:stg kol 12 . aku g ambk kau
farah:ok , tapi klau lmbt walaupun 1 minit , cancel
hafiz: baiklha cikfarahdiyana.


tepat kol 12 hafiz tue pon smpai , haha cam mana pon terpaksa lha kuar ng dya tue ,, sengallllll. haha benda yang sama je kuar ngan dya nie , same macam aku kuar ngan kawan2 aku yang lain .pegi tengok wayang pas tue pegy makan then g shopping . huhh . dah lali dah aku..
biarlha dya yang ajak kuar dya yang support semua . aku nak bayar aku lak kena marah , huhhh maluu .


pas tue petang g lepak2 lak kat tepi laut , pas tue dya ajak g dok kat tepi batu tue , haha aku pon g lha nak main air laut punye pasal , tibatibaaaaaaaa aku tersalah langkah then nak terjatuh , then tibatiba gak masa tue si hafiz dapat menyelamatkn aku dari terjatuh , haha mula lha drama melayu mata bertentang mata , dari mata turun ke hati dan pada masa yang sama aku terpeluk badan sasa dya (muscleman ) hehe ..dan pada masa yang sama jugak aku terdengar suara seseorang menjerit. namaku


dyanaaaaaaaaaaaa bangunnnn pkollll brapaaa dah niee , anakkkk daraa apa aihhhhhhh bangun lewatttttttt2 .


hehe , rupa2 nye aku HANYA MIMPI SEMATA-MATA
hahahahahahahahhaah . ngok lha aku nie . yg aku pening sape lak si HAFIZ tue , tiba2 ja masuk lm mimpi aku ...


p/s: macam nie lha kalau tidoq tak p basuh kaki dulu , mimpi lha macam2 ..


                                           THE END !




Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

Tiada ulasan:

http://i1227.photobucket.com/albums/ee434/Faqihah_Husni/bgchocolate2.jpg



 
Copyright © . All Right Reserved by FarahDiyana mr. AF