Online Diary .: keputusan terakhir awak .

Jumaat, 7 Oktober 2011

keputusan terakhir awak .



ASSALAMUALAIKUM !


Keadaan muke aku sekarang : SEDEY !


Keadaan mata : MACAM NAK BERAIR !


Susah kan ? Entah lha . nie je pon jawapan bila ade orang tanya aku kenape . sumpah aku tak ade ayat lain selain ayat nie aku kasi pada dorang !
   muke aku dah macam baby nie .
( budak nie curi lens aku ) :'(

Asal aku nangis ? Bermotifkan ape lak dah ? Kenape sebab tak jumpa HAFIZ yang aku mimpikan tue ke ? Haha . Aku kata EHH MANE ADE ,AKU CUMA PIKIRKAN SESEORANG TUE JE ! sape ? adelha . 
Tapi dalam masa yang sama aku nak cuba jadi DETACTIVE CONAN atau nama lain nye CONAN EDOGAWA ! untuk kes ape lak ? ha nie aku nak g tahu , kes PENIPUAN . Arhhh lari tajuk . Ok sambung pasal kenape aku nangis , pasal PENYIASATAN aku nie biar aku habiskn dulu siasatan aku aku g tahu ,

Aku hidup2 ingatkan ape yang KAU kata tue jujur dari hati yang tulus dan ikhlas (amboi ayat ), tapi sekarang aku still tak tahu lagi benda yang kata tue betul ke tak ? Aku selalu berharap kali nie biar lha kali terakhir aku suka mana2 orang . dan kau yang terakhir untuk aku . tapi belum tentu jadi kenyataan lagi .
Tapi apeape pon aku lebih suka orang yang jenis jujur , kan senang , tak payah aku pening2 pikirkan masalah nie , kata macam2 tapi bila aku tengok kat B*o*G*R kau , aku sabar ja , aku tak kesah ! sure ke diyana kau tak kesah ? hurm not yet , aku akan usaha untuk memahami semua ini ! ok good girl lha . budak tue kate . TERBAEKLHAAAAAAA ! hehe suke . and the same time :(

p/s:awak buad keputusan yg awak rasa terbaek untuk awk ye , saye terima saja .

capital SA.

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

Tiada ulasan:

http://i1227.photobucket.com/albums/ee434/Faqihah_Husni/bgchocolate2.jpg



 
Copyright © . All Right Reserved by FarahDiyana mr. AF