Online Diary .: Malu kejap aku .

Selasa, 18 Oktober 2011

Malu kejap aku .

Ya Allah kat mana aku nak letak muka aku nie , aku malu gila dah . Tahap toottt . Kalau aku tahu aku tak tegur dya tue . Hurm please lha weyy backing aku sekrang malu doe . Dulu bole lha , sekrang dah tak bole . So kau faham erk diyana . JANGAN ULANGI PERKARA ITU LAGI ! INGAT 
Ok aku ingat , ala tadi tue aku boring so aku kacau lha manusia yang tengah online . Ok aku saje ajak kecek kelate , Then aku tak tahu dya dah ada awek . Fuhh asa macam nak simpan muka aku kat dalam poket seluar KORANG je . 


Ya Allah , aku mintak ini kali pertama dan kali terakhir aku jadi macam nie , Hurm kenape ? kenape ? YA ALLAH ! 


Cita abg aku lak , dya selalu ingatkan aku jangan terlalu rapat dengan kawan yang ade COUPLE , sebab ape ? Dya kata aku nie dah lha kuat jeles ( jeles kena tempat ok )Dya takod aku nie cepat terasa atau sedey bile tengok dorang sweet-sweet ja . Aku pon dah tak berapa rapat bila dorang cita sal kapel . Kadang2 bila dorang cita , aku teringat asa cam nak nangis pon ada .Tapi tak pa aku kan kuat sabar , so sabar je lha . TENGS abg sebab selalu bagi adet semangat untuk kuat dan lebih kuat . 


p/s-kalau kita nak semua nye ok2 saja , kita kena kuat kan semangat 
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

Tiada ulasan:

http://i1227.photobucket.com/albums/ee434/Faqihah_Husni/bgchocolate2.jpg



 
Copyright © . All Right Reserved by FarahDiyana mr. AF