Online Diary .: Mr Shutterstock saye :)

Khamis, 27 Oktober 2011

Mr Shutterstock saye :)



Salam ,ari nie aku nak update tentang mr shutterstock aku yang dah lama aku lupakan semenjak peristiwa ade beberapa minah bagi malu aku , so k aku dah lupakan pon . Serius lama gila aku tak nampak dya , kalau nampak pon masa aku balik sekolah n masa nak pegy sekolah , nampak pon macam sekali imbas je . 




Bila aku nampak dya , dengan tak sengaja mesty dada aku rasa sakit . kenape erk ? Aku ade tanya kawan2 aku , dorang pon tak pasty kenapa . Aku teringin sangat nak berbaek ngan dya semula , tapi aku rasa maybe tak mungkin aku dapat baek ngan dya balik . kenapa lha aku nie selalu senang sangat rindu2 kat orang , SO BAD . Hishh dah2 diyana dok merepek nanty owang pikir lain pulak , 




Bila teringat kat dya , aku tengok je pic yang dya bagi kat aku tue , yang ala2 IKAN BUNTAL :)
pangilan aku kepada dya . HANYA DYA DAN AKU SAJE TAHU :)


merindui pada si ekor panjang , berlesung pipit berbaju kuning :)



 Saye yang tak berapa betul yang telah menaip cerita entah apeape nie :) FARAH DIYANA !
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

Tiada ulasan:

http://i1227.photobucket.com/albums/ee434/Faqihah_Husni/bgchocolate2.jpg



 
Copyright © . All Right Reserved by FarahDiyana mr. AF